MyMedCards PRO Funktionalitet

MyMedCards’ vision er at bringe den rette information til de rette sundhessmedarbejdere, hvilket udføres via brugervenlige funktioner i vores app-baseret løsning. Løsningen er testet og optimeret i samarbejde med vores slutbrugere, således at den understøtter deres arbejdsgange og behov. Samtidig er det vigtigt at pointere, at vi hele tiden kommer med nye initiativer, som skabes på baggrund af behov og efterspørgsel hos vores brugere og kunder. Nedenfor har vi først listet alle funktionerne som er tilgængelig for både vores FREE og PRO brugere, hvorefter de eksklusive funktioner, som man får adgang til som MyMedCards PRO bruger er listet.

 

Læs mere om MyMedCards

App'ens funktionaliteter

MyMedCards’ fokus har hele tiden været at udvikle en app som sundhedspersonalet nemt og hurtigt kan tilgå. Derved har vi en række funktioner i app’en som understøtter denne vision. Nedenfor er de listet, men du kan læse meget mere om disse ved at følge linket. Nogle af funktionerne er eksklusive for MyMedCards PRO og er markeret med “Eksklusiv”.

Håndteres via brugervenligt CMS

Med MyMedCards bestemmer kunderne selv hvilke informationer app’en skal indeholder og hvordan disse skal organiseres, da alt i app’en styres via et brugervenligt CMS(Content Management System). Dette giver rig mulighed for at udvikle app’en og dets indhold i den retning som man ønsker og som der er behov for. Læs mere om funktionerne i CMS’et nedenfor samt ved at trykke videre på nedenstående links.

GET A DEMO

Vil du gerne se og høre mere om MyMedCards? Så kan du her anmode om en demonstration af vores løsninger. Du bestemmer hvor detaljeret du ønsker det og det kan udføres som et fysisk eller virtuelt møde. Vi glæder os til at vise dig hvordan vores løsning kan hjælpe dig.