Øget tilgængelighed

Det er en udfordring at holde sig orienteret i nyeste evidens og endnu sværere at overføre det til praksis (læs mere evidens for dette her), hvortil kittelkort og andre kortere informationskort ofte har vist sig at være et unikt redskab grundet deres tilgængelighed, pædagogiske opbygning og genkendelighed.  Tests af vores løsning viste, at 70 % af testlægerne mente, at det er nemmere at finde information end hidtil. I det følgende vil vi uddybe disse effekter samt inkludere vores testresultater. Desuden gør vi meget ud af at vores kunder faktisk også opnår disse gevinster, hvorfor vi blandt andet har udviklet et implementeringsforløb som alle kunder gennemgår.

Læs mere om implementeringsforløbet her

Altid lige ved hånden

Ved at levere de sundhedsfaglige informationer via en app, udnytter man at størstedelen af sundhedspersonalet alligevel går med deres smartphones i lommerne. Det gør at man ikke skal hen at lede på opslagstavler eller rode rundt i sine mange papirer i lommerne, men istedet blot benytte sin smartphone.

Læs om funktionerne i MyMedCards

Adgang til opdateret information

MyMedCards har desuden gjort meget ud af at gøre vejen til information så kort som muligt, således at man får adgang til opdateret og relevant information på den hurtigst mulige måde. 1) Man kan tilføje og opdatere indhold til app’en i løbet af sekunder og 2) App’en er opbygget med en intuitiv og brugervenlig grænseflade med letlæselige ikoner samt søgefunktion, som sikrer hurtigst mulig fund af rette information.

Læs mere om søgefunktionen

Virker offline

Internetadgangen både i kommunalt og regionalt regi kan være en udfordringer grundet generelt skiftende placering i løbet af en vagt. Fx hjemmeplejen som kører ude i en skov eller lægen som går nede i kælderen. MyMedCards virker selvfølgelig også her, så man som sundhedsprofessionel har adgang til information, uanset hvor man befinder sig. Vi har sat app’en op således at den tjekker om der er internetadgang. Hvis der ikke er internetadgang, så går den ind i app’en uden at tjekke efter opdateringer. Hvis der er opdaterer den med en load skærm i 5  sekunder, hvorefter den opdaterer i baggrunden, således at man ikke skal vente fx i akutte situationer. Derved kan MyMedCards anvendes altid – i akutte situationer, ude ved borgere der bor i områder med dårlig forbindelse mv.

Læs om de andre funktioner i MyMedCards

Understøtter informationsbehov

MyMedCards’ indhold er dannet ud fra behov fra sundhedspersonalet, således understøtter den store dele af faggrupperne indenfor sundhedsområdets behov for information. Tilmed henviser vi til vores kilder, hvilket gør at man altid kan få yderliger information, såfremt der er behov for det, og dermed få den information du har brug for lige ved hånden.

Læs mere om informationerne i MyMedCards

GET A DEMO

Vil du gerne se og høre mere om MyMedCards? Så kan du her anmode om en demonstration af vores løsninger. Du bestemmer hvor detaljeret du ønsker det og det kan udfæøres vi som et fysisk møde eller virtuelt. Vi glæder os til at vise dig, hvad hvordan vores løsning kan hjælpe dig.